اس ام اس های عاشقانه اردیبهشت (2) 1391 اس ام اس های عاشقانه اردیبهشت (2) 1391
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان
اس ام اس عاشقانه جدید و غمگین خرداد 1391

چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟
وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه !

______________________________________

 

.
.
.
دلم برایت تنگ شده است
چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع
می دانم تقصیر تو نیست ، قطعا تقصیر اشکال هندسی ست
.
.
.
دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه
که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه
.
.
.
هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم
حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست !
.
.
.
دیشب دونه دونه به ستاره ها سر زدم اما هیچکدوم تو نبودی
اما وقتی به آخرین ستاره رسیدم، آروم بهم گفت:
اون خوده ماهه تو هنوز دنبال ستاره ای؟؟
.
.
.
بخوای نخوای دوست دارم، بیایی نیایی منتظرم
بگی نگی دق میکنم اگه تو تنهام بذاری
.
.
.
میگن عاشقا، عشقشونو خوشگل می بینن،
ایندفعه که دیدمت خیلی خوشگل شده بودی،
نمیدونم تو هر دفعه خوشگلتر میشی یا من عاشق تر
.
.
.
میدونی فرق تو با اشکام چیه؟
اشک من بخاطر تو زود میاد ولی تو به خاطر اشک من دیر میایی
.
.
.
فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم
نه فقط دارم بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه
.
.
.
آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری
تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد
..
...
....
...
..

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من  . . .

.

.

.

تو که با دیگرانت بود میلی / چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود / که عشق ما نشد مجنون و لیلی . . . ؟

.

.

.

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !

.

.

.

باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو . . .

.

.

.

اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست . . .

.

.

.

قدِ تو به عشق نمیرسید

غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد ، اما باز هم نرسید . . .

.

.

.

گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت:فــقـط مــن ؟

گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .

.

.

.

دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی / نگاهت دور برگردان ندارد . . .

.

.

.

رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد . . .

.

.

.

دلم درد می کند

انگار

خام بودند

خیال هایی که به خوردم داده بودی  . . .

.

.

.

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم / شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم . . . ؟

.

.

.

 امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری ، که آدم نه خودش میداند دردش چیست

و نه هیچ کس دیگر ، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش گرم میخواهد .

.

.

.

نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم

تو تمام گمشده ی منی . . .

.

.

.

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد . . . .

.

.

.

بی سر و پایم سر وپایم توباش

مانده ی راهم ره و هادی تو باش

گر برهند عالم و آدم ز من

آبر و عزّت و جاهم تو باش . . .

.

.

.

در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد . . .

.

.

.

قلبم تهی ز شوق و رنگ / قلبم را جنگ آب و نهنگ

قلبم تباه ز تاریکی و ننگ / قلبم مرده درآغوش سنگ . . .

.

.

.

پاهایم را که درون آب می زنم، ماهی ها جمع می شوند

شاید این ها هم فهمیده اند / عمری “طعمه روزگار”بوده ام . . .

.

.

.

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

.

.

.

دلم یک جای دنج میخواهد ، آرام و بی تَنِش
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی

تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد ! مثلا آغوش تو

............

آنکه دستور زبان عشق را
بی گزاره در نهاد ما نهاد
خوب می دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی بایست داد


گفتی منو نفرین میکنی ؟
گفتم نه ، اما از خدا میخوام هیچکس ، اندازه من دوستت نداشته باشه . . .

دلم یک جای دنج میخواهد ، آرام و بی تَنِش
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی !
تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد ! مثلا آغوش تو !

من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم / نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی
چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی / نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی

هر کسی می تواند با شما لبخند بزند !
هر کسی می تواند با تو گریه کند !
اما کسی که تو را دوست دارد ، وقتی اشک در چشمان شماست ، میتواند آنرا تبدیل به لبخند کند . . .

اسپند دود می کنم ، برای عشقمان !
هر شب میان راز و نیاز های شبانه که نکند جادوگر  زشت بی تفاوتی ، چشممان بزند . . .

آنکه دستور زبان عشق را
بی گزاره در نهاد ما نهاد
خوب می دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی بایست داد

از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد / گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد
صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست /  از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد
مستم ز می عشق چنان کز پس مرگم / صد میکده از خاکـ من آباد توان کرد . . .

لبخند ، شروع عشق است
محبت ، باغ عشق است
ناکامی ، داغ عشق
چشم ، راز عشق
وعده ، امتحان عشق
خاموشی ، درد عشق و رسوایی ، شرمندگی عشق . . .

نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر
دل بی چتر مرا مهمان کن . . .

دل من یه روز به دریا زد و رفت / پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
زنده ها خیلی براش کهنه بودن / خودشو تو مرده ها جا زد و رفت . . .

تو را طلب نمیکنم ، نه اینکه بی نیازم !

صبورم . . .

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
مراقب بعضی یک ها باشیم در حالی که ناچیزند ، همه چیزند . . .

سخت ترین دو راهی ، دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است
گاهی کامل فراموش میکنی و بعد میبینی که باید منتظر می ماندی
و گاهی آنقدر منتظر میمانی تا وقتی که میفهمی زودتر از این ها باید فراموش میکردی . . .

سنگ هایی که من از یادِ تو بر دل میزدم ، خانه ای میشد !
اگر خانه بنا میکردم . . .

از وقتی که تو رفتی ، آینده هیچ وقت نیامد که هیچ گذشته هم هیچ وقت نگذشت . . .

وقتی پایت خواب می رود
نمی توانی درست راه بروی
لنگ می زنی !
وقتی قلبت خواب می رود
نمی توانی درست فکر کنی .
عاشق می شوی !

بسترم صدف خالی یک تنهایی است و تو چون مروارید گردن آویز کَسان دگری . . .

آتش گرفتن ای غم و افروختم بس است
یک دم رها نمی کنی ام سوختم بس است
سنگین شدم ز درد و چو سنگی به در خویش
خون را چو لعل در جگر اندوختم بس است . . .

از تمام دنیا
یک صبح سرد
یک چای داغ
و یک صبح بخیر تو
برایم کافی ست . . .

سوت‌ می‌کشد در هوا ، کابل‌ تلفنی‌ که‌ می‌توانست‌
زیباترین‌ عبارات‌ جهان‌ را
از
عاشقی‌ به‌ عاشقی‌ برساند . . . !

فاصله خط عابر پیاده ندارد ، دست مرا بگیر و از آن رد کن ،
قرار دیدار ما هر نیمه شب ، خیالت که نمی گذارد بخوابم . . . !

.

.

.

 

همه چیز " زیادش " دل را می زند
زیاد دوستت داشتم !
______________________________________

 

 

 

 
♥♥ مــَــــــن...

شیفتـــــــه ی آن بوســـه ی

هول هولــَـــــکی ام

کـــِـه

دیرتـــــــ شده اما

از خِــیــــــــرَش نمی گـُـــــــذری ..!!! ♥♥
______________________________________
 
 بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را ..
دوستت دارم" را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟
 بعضی وقتا دلم می خواد
دستمُ بذارم زیر چونم
چشم تو چشم خدا بشم
زل بزنم و بهش بگم

خب که چـــــــــــــــی مثلا ..؟


______________________________________

 
بَــعد از تـــو جـــَواب هـَمــه دوســـتت دارَم هــــا

مــِـــرســـے شُـــد ...

______________________________________


دقت کردین اونی که دوسش نداری، اصرااااار پشت اصرار ....

اونی که دوسش داری ،انگار نه انگار.!!!

______________________________________

چِـه کلمـِـه مََََََََََظلــومــی استــــ

" قِســمَت "

تَمــــام ِ تَقصــیرهـــای مــا را بـِـه عُهــده مــی گیـــرَد

 

 

-------------------------------

 

هیچ خبری از تو نیست
و این نشان می دهد
در این مدت جهان را سکوت فراگرفته است

______________________________________

 

 
ساده می خندی
و دل من
سخت زیر و رو می شود ..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


و عشق
بهانه ی خوب تنها ماندن است
عاشق شوید تا
تنهایی در شما
عمیق و ماندگار شود

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


دوستت خواهم داشت در سکوت...
که مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


من می نه زبهر تنگدستی نخورم
یا از غم رسوائی و مستی نخورم
من می ز برای خوشدلی می خوردم
اکنون که تو بر دلم نشستی نخورم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


عشق را هیچ شرط تازه ای نیست
عشق را هیچ قراردادی نیست
هیچ اما و اگر و توافقی نیست
هیچ مجنون به لیلی نگفت دوستت دارم به این شرط که این باشی و آن شرط که آن ...
هیچکس را به بهانه ی عشق زندانی نکنید
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تا که خورشید طلوع می کند
عشق تو در من سپیده می زند
و همه ترس من از این است
که روزی بیدار شوم
پیش از طلوع عشقت

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


آسمان
همانـــجا
كه او مرا دید
و
تو آمدی!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


وقتی کسی تو را
عاشقانـــــــه
دوست دارد
شیوه ی بیان اسم تو
در صدای او متفاوت است
...و تــــو
می دانی
که نامت
در لبهای او ایمن است...!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


خواب مرا نمی برد
تو را می آورد
بی آنکه باشی...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم
تو تمام گمشده ی منی

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


جنون مرا پایانی نیست
وقتی ای ماه
پشت ابری پنهان می شوی
و من دستم را بالا تر می برم
تا چنگی به ابری زنم
که روی تو را پوشانده است
جنون مرا
تا تو هستی
پایانی نیست

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 21
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 9
|
مجموع امتـــــیاز : 9
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ