دلنوشته های اردیبهشت 91 دلنوشته های اردیبهشت 91
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

.
خیلی وقت است فراموش کرده ام ...
کدامیک را سخت تر می کشم ... ؟
رنــــج !
انتظار !
یا نفس را ...
.
.
چهار فصل کامل نیست !
هوای تو ، هوای دیگریست ...
.
.
آدمهای خوب زود از پیش ما نمی روند بلکه ما کمی دیر ، بودنشان را احساس میکنیم ...
.
.
کاش باران بگیرد ...
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند و من همه ی دلتنگیهایم را رویش "ها" کنم و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم ... و خلاص...
.
نوشته های غمگین و باحال
.
درد دلهایت را به‌ هیچکس نگو ...
چون یاد میگیرند چگونه‌ دلت را به درد آورند ... !
.
.
با کسی که دوسش داری :
فیلم نبین
آهنگ گوش نده
به پیاده روی نرو
خلاصه خاطره نساز !
وقت نبودنش می فهمی چی میگم ...
.
.
دیدی آخر من را لمس کردی ؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !
.
.
زندگی باغی است که با عشق باقی است ...
.
.
نه اینکه زانو زده باشم ...
نــــــــــــــــــــــــــــــــــه !!!
فقط تنهایی سنگین است !
.
نوشته های جالب عاشقانه
.
خوش به حال فرهاد که تلخترین خاطره اش شیرین بود ...
.
.
شناگر بودن معنا ندارد ؛ باید غرق شد در آغوشت ...
.
.
از دوست داشتنت برایم همین بس که فهمیدم معنای دوست داشتن را ...
راستی "دوستی" چه قدر می ارزد ؟ قدر یک کوه طلا ؟ یا که سنگی سر راه ؟
چه تفاوت دارد ? کاش هر قدر که هست از ته دل باشد ...
.
.
دیروزدست هایش میان دست هایم بود
امروز عکسش
و فردا سیگار !
.
.
وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی ...
تو با هر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی ...
پس همان بهتر که نباشی ...
برو ... !
.
دلنوشته های با موضوع غم
.
خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص ...
تلخ تلخ ...
.
.
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه ...
بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی ...
.
.
تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار ؛ زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه "تویی"
.
.
من اینقدر می روم تا تو دلتنگ شوی ولی خبری از دل تنگ تو نمی شود ...
برمی گردم ...
چون دلتنگت میشوم !
.
.
اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است !
اینجا گم که مى شوى به جاى اینکه دنبالت بگردند ، فراموشت مى کنند ...
.
.
اینطور نمیشود
باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست ...
.
جدیدترین جمله ها و متون عاشقانه سال 91
.
هرچی بیشتر کمتر به عاشقی فکر کنی ، کمتر بیشتر اعصابت میریزه به هم !
.
.
هر کس جای من بود ، می برید
اما من هنوز می دوزم ، چشم به امید ...
.
.
هر جا که میبینم نوشته است : خواستن توانستن است ؛ آتش می گیرم !
یعنی تو نخواستی که نشد !؟!؟!
.
.
گاهی به سرم می زند بزنم زیر همه چیز و همه چیز !
اما سر که کاره ای نیست ، این "دل" است که فرمانروایی میکند ...
.
.
صفحه ی دلم تا ابد چک نویس نگاه توست ولی افسوس که نمی دانی ...
.
.
گاهی تو ...
گاهی یاد تو ...
گاهی هم غم تو ...
آخر این "تو" کار مرا تمام می کند !
.
.
این روزها هرکی منو میبینه میگه : وااای خوش به حالت چقدر لاغر شدی !!! رمز موفقیتت چی بوده ؟
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن ...


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 23
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 9
|
مجموع امتـــــیاز : 9
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
آورینا  در تـــــاریخ : 1391/2/10/0 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
سیلیووووووووووووووم عزیز دلم.......ممنون که سر زدی گلم.....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ