پس بیا،این دل من ،مال خودت پس بیا،این دل من ،مال خودت
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان

جعبه ازی از لبخند

با توام ، باتو، خدا

یک کمی معجزه کن

چند تا دوست برایم بفرست

پاکتی از کلمه

جعبه ای از لبخند

نامه ای هم بفرست

 

کوچه های دل من

باز خلوت شده است 

قبل از این که برسم

دوستی را بردند

یک نفر گفت به  من

باز دیر آمده ای

دوست قسمت شده است

باتوام ، باتو، خدا

یک دل قلابی

یک دل خیلی بد

چقدر می ارزد ؟

من که هر جا رفتم

جار زدم:

شده این قلب حراج

بدوید

یک دل مجانی

قیمتش یک لبخند

به همین ارزانی

 

هیچ وقت اما

هیچ کس قلب مرا قرض نکرد

هیچ کس دل نخرید

باتوام ، باتو ، خدا

پس بیا، این دل من ، مال خودت

من که دیگر رفتم اما

ببر این دل را

دنبال خودت

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 38
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 12
|
مجموع امتـــــیاز : 12
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید

<-CommentGAvator->
فاطمه در تـــــاریخ : 1391/2/18/1 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
اگه خوشحالی خودتو بزن
من صرفا جهت اذیت اومدم

<-CommentGAvator->
فاطمه در تـــــاریخ : 1391/2/18/1 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
همهاش لوس میکنـــــــــــــی خودتو
دلتــــــــــــــــتو میخوام چیگار

<-CommentGAvator->
سارا در تـــــاریخ : 1391/2/13/3 - - گــــفتــــــﮧ استـــــ :
سلام داداش،وبت خیلی باحاله.خوشحال میشم به منم سربزنی.بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ