متن آهنگ "لعنت به من" از مازیار فلاحی متن آهنگ "لعنت به من" از مازیار فلاحی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دست منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

یکی بگه که ماهه من کی بوده
مسببه گناهه من کی بوده
سهم من از نگاهه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود
تو دل بارون منو عاشقم کرد
بین زمین و آسمون ولم کرد
یکی بگه چه جوری شد که این شد
سهم تو آسمونو من زمین شد

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دست منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 8
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 3
|
مجموع امتـــــیاز : 3
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣متنـــــ و تکستــــ آهنگـــ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ