تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام الکی تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام الکی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : جمعه 2 تير 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان

رو برگردوندی از تنها عشقت
رو کی خیره میشه بی من چشمت
دل سوزوندی منو بردی از یاد
بی تاثیر بود فحشت داد و فریاد

الکی تب می کردم راس راسکی می مردی
با یه چشمک دلو تا آسمونا می بردی
الکی دل می کندم که بگی وایسا برگرد
نمی دونستم
 از دستم داری میشی دلسرد

الکی بغض می کردم راستکی گریه کردی
انقده بد بودم آخرشم ول کردی
رفتی من پشیمونم برگرد حق با هیشکی جز تو نیست
هرچی بگی تو همونه دل به عشقت آروم نیست
رفتی

 


دانلودآهنگ

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 12
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 5
|
مجموع امتـــــیاز : 5
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣متنـــــ و تکستــــ آهنگـــ , مهدﮮ احمدونـــد , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ