جدیدترین اس ام اس های عاشقانه تیر خرداد 91 جدیدترین اس ام اس های عاشقانه تیر خرداد 91
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : سه شنبه 6 تير 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان

هرگـــ ـز برای عـــاشق شدن دنبال بـــ ـاران و بـــ ـابونه نبـــاش،
گـــ ـاهی در انتـــ ـهای خارهای یک کاکتـــ ـوس به غنچـــ ـه ای می رسی
کـــ ـه زندگیت را روشن می کنـــ ـد….
.
.
.
در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟ / باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟
.
.
.
طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی ، همه را امتحان کرده ام
درد بی درمان است درد دوریت !
.
.
.
جای خالی نبودنت می کوبد بر دلم ، اگر نیایی همین روزها ویرانه می شوم !
.
.
.
کفرم را که در می آوری ، ایمانم به عشق بیشتر میشود !
.

سایر جملات و متون عاشقانه در ادامـــه مطلب


.
.
عشق یعنی : به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !
.
.
.
یوسف فروختن به زر ناب هم خطاست / نفرین اگر تو را به تمام جهان دهم
.
.
.
ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر / به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر
.
.
.
برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیما یادت روشنم می دارد
.
.
.
حریقی به جانم زدی با نگاهت / دلم را ربودی تو با روی ماهت
سیاهی برفت از تمام جهان / چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت
.
.
.
هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی
.
.
.
یک یاس سفید
در رنگ امید
با هر چه وفاست
از سوی خدا
تقدیم تو باد
.
.
.
تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم
نگاهت همچو شبنم، آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم
.
.
.
تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست
.
.
.
کاش تو که آسمون شدی من مث دریا میشدم
عکست میفتاد روی موج، من با تو تنها میشدم
.
.
.
درذهن به جز تو آفریدن ممنوع
غیر از تو ورود دیگران در قلبم
عمرا
ابدا
هیچ
اکیدا
ممنوع!
.
.
.
تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت ؛
می توان گفت که من چلچله ی لال توام ؛
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ؛
سخت محتاج به گرمای پرو بال توام

 



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 4
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 2
|
مجموع امتـــــیاز : 2
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣اســ ام اســـ , sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ