تکست آلبوم قسم از علیرضا فرد تکست آلبوم قسم از علیرضا فرد
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 8 تير 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان
متن آهنگ " نگاه خسته " از علیرضا فرد



چه روزایی خوبی بود ای دل غافل
انگار اون دریا بود و من بَرِ ساحل
قصه ی زندگی رو براش می خوندم
چه عذابی کشیدم تا بشه قابل

هنوز این نگاه خسته نگاتو نبرده از یاد
هنوز این چشای خیسم خاطر چشاتو می خواد
هنوزم هر جا که هستم می پیچه صدات تو گوشم
به همه شادی دنیا غمتو نمی فروشم
یاد خنده هاش و قهر و آشتیاشو
گل بوسه هاشو ناز اون نگاشو
گرمی صداشو نمیدم به کسی
نمیدم به کسی
ماه آسمونم به یادت می مونم
با یادت می تونم باز عاشق بمونم
تا روزی بیای و به دادم برسی
به دادم برسی

هنوز این نگاه خسته نگاتو نبرده از یاد
هنوز این چشای خیسم خاطر چشاتو می خواد
هنوزم هر جا که هستم می پیچه صدات تو گوشم
به همه شادی دنیا غمتو نمی فروشم
یاد خنده هاش و قهر و آشتیاشو
گل بوسه هاشو ناز اون نگاشو
گرمی صداشو نمیدم به کسی
نمیدم به کسی
ماه آسمونم به یادت می مونم
با یادت می تونم باز عاشق بمونم
تا روزی بیای و به دادم برسی
به دادم برسی




طبقه بندی: علیرضا فرد،
متن آهنگ " عذاب وجدان " از علیرضا فرد



من اونی نیستم که تو فک می کنی هستم
از این همه پاکی و سادگیت شکستم
وقتی که میگی دل واسه پاکیت می میره
ازت خجالت می کشم گریه م می گیره
چه عاشقونه رو بروی من نشستی
دلم نمیاد که بگم دل به کی بستی
عذاب وجدان نمی ذاره با تو باشم
اما نمی دونم چطور از تو جدا شم

یکی داره توی دلش از غم می سوزه
چشماشو توی چشمای معشوقش می دوزه
چه سخته که عزیزترین کست ندونه
که سرگذشت تو سیاست باهات بمونه

من اونی نیستم که تو فک می کنی هستم
از این همه پاکی و سادگیت شکستم
وقتی که میگی دل واسه پاکیت می میره
ازت خجالت می کشم گریه م می گیره
چه عاشقونه رو بروی من نشستی
دلم نمیاد که بگم دل به کی بستی
عذاب وجدان نمی ذاره با تو باشم
اما نمی دونم چطور از تو جدا شم




طبقه بندی: علیرضا فرد،
متن آهنگ " بی احساس " از علیرضا فرد



فقط یک لحظه باور کن فقط یک بار و یک لحظه
نگا کن دستای سردم چطوری بی تو می لرزه
واسه یک بار شده عشقم تو با چشمای من سر کن
نمیگم همه ی روزات یه امروز منو باور کن

چرا از من بدت میاد چرا انقد بی احساسی
یه عمری خون دل خوردم یه لحظه منو بشناسی
چرا از من بدت میاد چرا انقد بی احساسی
یه عمری خون دل خوردم یه لحظه منو بشناسی

همش میگی دروغه و همش میگی یه اشتباس
تنفر تو از چشمام عزیزم تا ابد پیداس

چرا از من بدت میاد چرا انقد بی احساسی
یه عمری خون دل خوردم یه لحظه منو بشناسی
چرا از من بدت میاد چرا انقد بی احساسی
یه عمری خون دل خوردم یه لحظه منو بشناسی




طبقه بندی: علیرضا فرد،
متن آهنگ " ستاره " از علیرضا فرد



تو می دونی که ستاره توی شب چه جایی داره
تو شبای این دل من تو همونی اون ستاره
تو همونی اون ستاره تو همونی اون ستاره
تو همونی اون ستاره تو همونی اون ستاره

باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره
باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی نفساتو داره
باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره

هر دلی که یاری داره نازنین نگاری داره
اما اسم تو رو بردن واسه من یه یادگاره
واسه من یه یادگاره واسه من یه یادگاره
واسه من یه یادگاره واسه من یه یادگاره

باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره
باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی نفساتو داره
باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره




طبقه بندی: علیرضا فرد،
متن آهنگ " رویای عاشقونه " از علیرضا فرد



وقتی نگام به اون نگات افتاد دلم گواهی داد
با تو یه عمر آشناس بهم می گفت تو رو می خواد
چقد دلم می خواست تو رو بیام در آغوش بگیرم
فقط تو دستای خودت دست خودم رو ببینم

باز خواب رویاهای من این بار هم تعبیر شد
رویاهای عاشقونه م تبدیل به تصویر شد
بهونه ی قلب منم با دیدنش آروم شد
تو چشمای دوتاییمون حلقه ای از بارون شد

یه عمری منتظر بودم تا که این روز سر برسه
ستاره ی رویای من بیاد و از در برسه
یه عمری منتظر بودم تا که این روز سر برسه
ستاره ی رویای من بیاد و از در برسه

باز خواب رویاهای من این بار هم تعبیر شد
رویاهای عاشقونه م تبدیل به تصویر شد
بهونه ی قلب منم با دیدنش آروم شد
تو چشمای دوتاییمون حلقه ای از بارون شد




طبقه بندی: علیرضا فرد،
متن آهنگ " نفس " از علیرضا فرد



حسمو باور کن نفس بکش با من
قدم بزن برگرد مسیری نیست تا من
چشماتو می بندی یه لحظه یادم کن
بیا و با من باش تو بی بنیادم (!) کن (:دی)

پناه امن من حریم دستاته
تشنج عشقم همیشه همراته
به قد من هیچکس به حست مومن نیست
تو جون بخواه میدم که غیر ممکن نیست

همیشه نزدیکی به حس و حال من
نگاه تو پر بود از این خیال من
نفس بکش تا که هوای تو باشم
تو این سکوت سرد صدای تو باشم

پناه امن من حریم دستاته
تشنج عشقم همیشه همراته
به قد من هیچکس به حست مومن نیست
تو جون بخواه میدم که غیر ممکن نیست




طبقه بندی: علیرضا فرد،
متن آهنگ " نگاه " از علیرضا فرد



گفتم که از اینجا بری خوشی از این خونه میره
گفتی که خیلی زود یکی جامو تو قلبت می گیره
پای همین بی فکریات زندگیتو دادی به باد
من دیگه نیستم اون کسی بهت می گفت تو رو می خواد

خوب به خودت نگاه بکن ببین چی آوردن سرت
یه عمر کنارت بودن و هیچوقت نکردن باورت
خوب به خودت نگاه بکن جوونیتو از دست دادی

حالا میگی تنها شدم دیر به یاد من افتادی




طبقه بندی: علیرضا فرد،
متن آهنگ " قسم " از علیرضا فرد



قسم می خوری با منی تا همیشه
دلت جز خودم مال هیشکی نمیشه
قسم می خوری پای حرفات بمونی
ازم دور نشی بی خبر بی نشونی

حسودن همه واسمون بچگونه
نمی خوام کسی حرفی از ما بدونه
نیاد روزی که هر چی بوده نباشه
لب سرخ از خنده هامون کبود شه

قسم می خوری هر چی میگی دروغ نیست
فقط با منی دورت اصلا شلوغ نیست
قسم می خوری این قسم ها بمونه
فقط ما دوتاییم یه خط و این نشونه

حسودن همه واسمون بچگونه
نمی خوام کسی حرفی از ما بدونه
نیاد روزی که هر چی بوده نباشه
لب سرخ از خنده هامون کبود شه


 


|
امتـــــیاز مطلبــــ : 10
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 3
|
مجموع امتـــــیاز : 3
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣متنـــــ و تکستــــ آهنگـــ , علـﮯ رضافــــرد , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ