دل نوشته های عاشقانه دل نوشته های عاشقانه
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان
 

دل نوشته های عاشقانه شهریور 1391

متن و نوشته اسمسی 91

نمیدانم دل من نازک است یا چشمان تو تیز ؟!؟!؟

هرچه نگاه به تو می دوزم بند دلم پاره می شود ...

.

.

دلنوشته خیال من

به قرعه ، هر خیالی که از من برداری به تو ختم میشود ...

.

.

دلنوشته آرزویم تویی

هرجا که حرف ٬ حرف آرزوست ٬ من هنوز "چشمهایم" را نبسته آرزویم به اسم تو گیر می کند !

.

.

متن بی تابی

روی بی تابی ام تاب می خورم تا بیایی ...

.

.

تو یک تنه تمام یکی نبود های قصه ای !
همیـن ...

.

.

دلنوشته حس عجیب

نمیدونم چه رمزیه بعضی ها میگن عزیزم انگار فحش دادن ، ولی بعضی هام هستند به آدم میگن دیوونه انگار دنیارو به آدم دادن ...
.
.

نوشته عاشقانه جای خالی

از کودکی یادمان داده اند جای خالی را با مورد مناسب پر کنیم ...
موردی مناسب جای خالی ات پیدا نمیکنم ، زودتر برگرد تا وقت تمام نشده !
.
.
به هم رسیدن تازه اول کاره
با هم بودن قدم بعدیه
با هم موندن یه موفقیته ...
.
.

دل نوشته احساسی پیشم بمون

یه وقتایی دلت میخواد یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه :
"اگه گفتی من کیَم ؟"
تو هم دستاشو بگیری و بگی :
"هر کی هستی بمون"

.

.

جمله باحال همنفس

نه سیگارهای زیاد می خواهد
نه سری زیر آب
نه بالا رفتن از هیچ کوهی
نفست که نپیچد نفسم می بُرد ...

.

.

هیچ میدانی ؟
جای “عزیزم غصه نخور” های تو را دیازپام گرفته است ...

.

.

دلنوشته وعده دیدار

حالا که رفته ای ساعتها به این می اندیشم که چرا زنده ام هنوز ؟
مگه نگفته بودم بی تو میمیرم ؟
خدا یادش رفته است مرا بکشد یا تو قرار است برگردی ؟

.

.

متن فوق العاده زیبای وابستگی

می آیی و در “وا” میشود ...
میروی و در “بسته” میشود …
میبینی ؟؟؟ حتی در هم “وابسته” میشود ...



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 9
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 4
|
مجموع امتـــــیاز : 4
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ