دل نوشته های عاشقانه رمانتیک و شاعرانه دل نوشته های عاشقانه رمانتیک و شاعرانه
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

دیوانه نیستم ! فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم …
.
.
خط ت را که عوض کردی من ماندم و “دوستت دارم” هایی که هیچوقت دلیـــور نشدند …
.
.
عشق مثل پرواز است …
بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !!!
.
.
تا تو هستی که دستانم را بگیری ، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم !
کاش تابستانها هم برفی بود !
.
.
گاهی فقط بوی یک عطر
یک تشابه اسم
برای چند لحظه باعث میشه دقیقا احساس کنی که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه …
.
.
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻳﻌﻨﻲ ﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺎﺩ ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺍﻣﺎ ته ﺩﻟﺖ ﺑﮕﯽ : ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ …
.
.
این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد …
می ایستد …
.
.
بهانه ی بیداری ست قهوه ی “چشمانت”

.
.
“دستم” را بگیر و مرا ببر به دور”دست” هایی که در “دست”رس هیچ “دستی” نباشم …
.
.
گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه …
اونوقته که میفهمی باید همیشه با کی باشی …
.
.
دستهایم این روزها بوی حافظ میدهند …
فال که میزنم ، کنعانم بدجور یوسفش را میخواهد …
.
.
همیشه دلم میخواست بدانم چه حالی داری وقتی که این همه دوستت دارم …
.
.
من به جای خالی اش بیشتر از خودش عادت کردم … اعتراف تلخیست …
.
.
جای تو آنقدر خالی ست که من بلد نیستم توی این همه جای خالی زندگی کنم …
.
.
جواب محبت آدمها را به موقع بدهید !
محبتهای تاریخ گذشته عطر و طعم اصلی را نخواهد داشت …
.
.
حواست باشه هرکسی زنگ قلبتو زد زود در رو باز نکنی چون بعضیها مثل بچه های مردم آزار زنگ میزنن و فرار میکنن …
.
.
چه اشتباه فاحشی !!! او عشق من بود و من تجربه او …
.
.
تمام حکم های دل در دستم بود ولی باز هم به دستان تو باختند …
.
.
دستم را بگیر ، نگذار به یادت بیفتم …
.
.
خواستم دل بکنم ، نمی گویم نشد اتفاقا شد !
من کنده شدم و این روزها بدون دل پرسه می زند تنم !
.
.
آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند
برای همه هستند
آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد …
.
.
احساسم را نمی فروشم حتی به بالاترین بها …
ولی آنگونه که بخواهم خرج می کن برای آنهایی که لایق آن هستند …
.
.
فکر کنم به بوی عطر تو حساسیت دارم ، همین که در ذهنم می پیچد ، از چشم اشک می آید …
.
.
طب مدرن
طب سنتی
طب سوزنی
همه را امتحان کرده ام ، درد بی درمان است درد دوریت !
.
.
دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد ، آنقدر که یادم نرود به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم …
.
.
با تو هنوز زیر بارانم …
چتر برای چه ؟
خیال که خیس نمی شود …
.
.
یادت نخواهم انداخت که برگردى اگر مهم باشم یادت خواهم ماند …
.
.
یکدیگر را گم کرده ایم تا یکی دیگر را پیدا کنیم
به همین سادگی …
.
.
مرا به جان تو قسم میدهند …
نگاه کن ، همه میدانند که‌ برابم همیشگی ترینی …
.
.
بعضی آدمها به بعضی چیزها عادت نمی کنند …
مثل من به نبودن تو !
.
.
خیالت تخت
چنان به خوابهایم سرایت کرده ای که بی خیالت هم آغوش هیچ تختی نمی شوم !
.
.
می دانی اگر هنوز هم تو را آرزو می کنم برای بی آرزو بودن من نیست !
شاید زیباتر از تو آرزویی سراغ ندارم …



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 16
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 6
|
مجموع امتـــــیاز : 6
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣اســ ام اســـ , sms عــ ـاشقانــــ ــــﮧ , ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ