محال است تو را از دست بدهم محال است تو را از دست بدهم
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : جمعه 21 تير 1392
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 

نه دیگر محال است تو را از دست بدهم ، قید همه را به خاطر تو میزنم


قلبم را تا ابد به تو میدهم ، تو تنها مال منی ، این را به همه نشان میدهم


مگر میشود بی تو بود ، آنگاه که تویی تنها بهانه برای بودنم


وقتی که بودنم بسته به بودن تو است ، این لحظه هم منتظر آمدن تو است ،

 

لحظه ای که بوی عطر تو می آید از آنجایی که میبینمت تا آنجایی که به انتظارت نشسته ام


چیزی دیگر نمانده تا رسیدن به آرزوها ، تا رسیدن به تویی که همیشه آرزوی زندگی ام بوده ای


هر که می آید به سراغم ، سراغ تو را از آن میگیرم ، هر که مرا نگاه میکند ، با نگاهم به دنبال تو میگردم


و من چگونه به دیگران بگویم عاشق کسی دیگرم ،

 

تنها دلیل زنده بودنم کسی است که همیشه بهانه ایست برای دلخوشی هایم


خیالت راحت از اینکه هیچگاه تنهایت نمیگذارم ،

 

دلهره ای نداشته باش از اینکه اینجا تو را جا بگذارم ،

 

که غیر از این خودم جا میمانم و دنیا تمام میشود ،

 

همه اینها تبدیل به یک قصه ی بی فرجام میشود!


ای تو که با نگاهت میتابی بر من و قلبم جوانه میزند ،

 

و آن لحظه حرفهای عاشقانه میزند ، و این من و این احساسات من ،

 

برای تویی که همیشه میمانی در دلم


نه دیگر محال است تو را از یاد ببرم ، همه را فراموش میکنم و تو را با خود میبرم ،


تا هم خودت و هم یادت همیشه با من باشند، تا اگر لحظه ای در کنارم نبودی با یادت زنده باشم


ای تو که با احساساتم دیوانه میشوی ، تو هم اینجاست که هم احساس با من میشوی ،

 

و آخر هم دلت با دلم و خودت با خودم  همه با هم یکی میشویم!

 

 

 




|
امتـــــیاز مطلبــــ : 7
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 3
|
مجموع امتـــــیاز : 3
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: ♣دلـــ نوشتــﮧ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ