خدایا زندگی زوریست؟؟؟(محمدمحمدیان) خدایا زندگی زوریست؟؟؟(محمدمحمدیان)
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392
نــویـــسنده : محمد محمدیان

تمومِ زندگی من پراز فاصله و دوریست...

نمیخوام زندگی رومن خدایا زندگی زوریست؟؟؟

تولد باتو بود!!!مرگ را چرا نگذاشتی پای من؟؟؟

تو که راحت میزاری ،کسی رو زود جای من!!!

دلم خوش بود به امیدی ،که میگن هست همیشه باتو ...

چرا دادی به این غصه یک عمی خداتو جاتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا راحمی رحم کن،به این دلداده داغون!!!

شکستم ،سوختم ،اما!!هنوزم هست برای م جون!!!!!!

چقدر مونده از این غصه ،که هست تو تقدیرم!!؟؟؟

بزار امشب تویه فالم میخوام فردا رو بمیرم!!!!!!

یکم به من ترحم کن بسه دیگه برایم درد!!!

شدم از زندگی خود یک عمری بیش از حد سرد!!!

خدایا مهربانی کن به من حتی شده یکبار!!!

بزار غصه بخوابه و نکن غصه رو تو بیدار!!!

تنم زخمیست نگاهش کن!!!!!ببین جونی ندارم من!!!

یک تیکه قلب دارم  که اگر میخوای اون و بشکن!!!

چقدر درد داشت این دنیا!!پراز خیال باطل بود!!!

همه گرگ بودند اما خدایش خیلی عادل بود.......

 

شعری از محمد محمدیان.........................................



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 10
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 3
|
مجموع امتـــــیاز : 3
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: شعر و دلنوشته های محمد محمدیان , ,
بــــــرچـــسـبــــ‌ : شعر , محمدمحمدیان , دلنوشته , وبلاگ , خدایا زندگی زوریست , محمدمحمدیان ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ